Å hej å hå!

Nu har jag försökt att göra ett blogginlägg fyra gånger från mobiltelefonen men varje gång har det försvunnit så nu sitter jag framför datan och hoppas på att det går bättre!
 
Shadow är skodd runt om utan lugnande medel förutom slicksten och beröm. 
Makeis har fått flytta till en vän som ska hjälpa mig med igångsättning och den kusk som körde in henne när hon var liten ska hjälpa till att träna med vagn.
Charisse är igång på riktigt och det är riktigt roligt!
Zamba rids av Thilde och imorgon ska de rida sin första westernlektion tillsammans.
Makaluh kämpar på. Hon är en fantastisk häst!
 
Nu ska jag gå ut och möta en vän som kommer med ett par mockachaps som jag ska prova för att ha när jag verkar/skor hästarna.
 
Så jag publicerar detta sålänge så inte detta OCKSÅ försvinner :)
 
 
 
 

Kommentera här: