Träningsuppdatering och provridningar

Uphill ridtränas och har gått jättebra i paddocken. Hon har nu förstått vad ett fyrkantsspår är och att man gör lite volter och byter varv ibland. Hon fick även löshoppa förra helgen för andra gången i sitt liv och förstog det också nu. Hoppar jättefint!
 
 
Ida Spångberg rider Uphill jättefint!
 
Ivar har surat ihop lite efter sin intensiva träning det senaste men har fått vila varannan dag nu så vi får hoppas att han återhämtat sig lite, lilla gubben. Löshoppades förra helgen och då går det som tåget! Superpigg och hoppar otroligt väl. Han är nu ute till försäljning och har två provridningar inbokade.
 
 
Magda kämpar på med Ivar
 
Leia har fått träna galoppfattningar och varit på tur i skogen. Hon älskar verkligen att jobba :)
Hon har också flertalet provridningar inbokade så vi hoppas hitta rätt köpare till henne snart.
Fantastiskt trevlig häst och genomsnäll!
 
 
 
Zamba tuffar på i lektionsverksamheten och är en underbar läromästare och vi har nu blivit så tighta att jag kan ropa henne till mig om eleverna tappar kontrollen eller om det går för fort! Hon är dock 28 år så det märks att hon har svårt att hålla hullet. Vi fodrar henne massor och är nog den dyraste hästen jag haft när det gäller foderkostnader :P
Men det är det värt, för jag älskar alla "mina" hästar jag har i stallet!
 
Och vilka medhjälpare jag har <3
Tusen tack för att ni ställer upp nu när jag har så mycket att göra!
 

Kommentera här: